České pobočce T-Mobilu klesly v pololetí tržby o téměř devět procent na 13,4 miliardy Kč. Počet klientů se snížil o jedno procento na 5,43 milionu. Firma to dnes oznámila v tiskové zprávě.
"Dosažené výsledky věrně zrcadlí podmínky českého trhu. Zákazníci aktivně optimalizují své tarify a učí se využívat nové služby. Jejich ceny trvale klesají, což se logicky odráží i na tržbách a dalších finančních ukazatelích," uvedl generální ředitel Milan Vašina.
Tržby za mobilní služby klesly o desetinu na 12,4 miliardy korun a provozní zisk EBITDA se snížil o pět procent na 6,7 miliardy korun. Podíl nehlasových služeb na tržbách byl 24 procent. Loni to bylo 23 procent. Pokles cen odráží průměrný výnos na zákazníka, který klesl o 40 korun na 381 Kč měsíčně.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
