První z nich se týká extrémně zadluženého Řecka. Na rozdíl od loňské záchrany chce eurozóna tentokrát do pomoci Řecku zapojit i soukromé investory. Jde především o snahu Německa a Nizozemska, jejichž politici nechtějí, aby značnou finanční zátěž celé operace nesli opět jen daňoví poplatníci. Proti oběma zemím ovšem stojí Evropská centrální banka.
Druhým krokem, na němž by se mohla eurozóna dohodnout, je vytvoření nové úvěrové linky. Ta by měla fungovat v rámci současného záchranného fondu eurozóny (EFSF). O půjčky by mohly žádat především státy, kde hrozí rozšíření dluhové krize, v současnosti například Španělsko či Itálie.
Zpráva převzata z ČTK. 



 
				 
								









 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					