"Tento růst je konstantní ve všech regionech, kde jsme aktivní se značkou Škoda," uvedl ředitel prodeje pro region střední a východní Evropy Jan Hurt.
Podle něj firma letos očekává růst prodeje z loňských 750.000 vozů. Konkrétní číslo neuvedl s tím, že růst by měl být v intencích vývoje v první polovině roku. Kromě růstových trhů, jako jsou Čína, Indie a Rusko, chce firma posílit i na domácím trhu. Proto vytvořila samostatný prodejní tým pro ČR, ten bude mít na starosti prodej, komunikaci a marketingové aktivity na tuzemském trhu.
Ještě do konce letošního roku chce Škoda přidat k současným pěti modelovým řadám nový malý vůz. Prvním trhem, kde auto představí, je Česko. V dalších letech by měla uvádět vždy po dvou nových modelech.
Zpráva převzata z ČTK.



Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
