Jen polovina firem pravidelně hodnotí komunikaci zaměstnanců se zákazníky

27.05.2011 | , Firemnifinance.cz
FIREMNI FINANCE - NEPOUŽÍVAT


Pouze 50 % firem hodnotí komunikaci svých zaměstnanců se zákazníky systémově. A to i přesto, že podle výzkumu DMC management consulting společnosti, které hodnocení využívají, zaznamenávají velmi dobré výsledky v oblasti nárůstu spokojenosti klientů i zaměstnanců. Zákazníci do těchto šetření přispívají formulací svých potřeb a zajišťují si tak zkvalitnění služeb.

Podle výzkumu, který společnost provedla mezi svými klienty z výrobní i nevýrobní sféry, komunikaci se zákazníky sice hodnotí 86 % firem, ale pouze 50 % systémově a pravidelně. „Důvodem je zejména to, že zaměstnavatelé postrádají vnitřní zdroje a know-how pro nastavení uceleného systému takového hodnocení,“ říká Jitka Tejnorová, partnerka společnosti DMC management consulting. „Ve způsobech hodnocení zaměstnanců, jejich komunikace se zákazníky a efektivního využití pracovní doby se tedy příliš mnoho nemění. Tato oblast zůstává stále opomíjená, ačkoli je velmi důležitá pro komplexní pohled na výkon zaměstnanců a vnímání firmy jejími zákazníky,“ doplňuje Tejnorová.

Zpráva převzata z ČTK.

Autor článku

Firemni aktualita