Česko tak v rámci Evropské unie zaostává. Počítač mělo podle evropského statistického úřadu Eurostat v průměru 74 procent evropských bytů a internet 70 procent domácností.
Počítač měla loni v Česku polovina bezdětných domácností a 85 procent domácností s dětmi. Podobné to bylo také u připojení k internetu, kde měly přípojku čtyři pětiny bytů s dětmi a 47 procent bezdětných. Přenosný počítač měla více než čtvrtina bytů.
Internet v ČR v loňském druhém čtvrtletí používalo již téměř 5,5 milionu jednotlivců starších 16 let, tedy 62 procent dospělé populace. Platí, že internet používají častěji muži než ženy, mladší lidé než starší, či jednotlivci s vyšším než nižším vzděláním. Mezi nejčastější činnosti prováděné na internetu patří posílání a přijímání e-mailů (55 procent) a také vyhledávání informací o zboží a službách (50 procent).
K internetu je dlouhodobě připojeno 95 procent podniků s deseti a více zaměstnanci. V průběhu let se však významně mění rychlost, jakou jsou podniky k internetu připojeny; v roce 2010 bylo vysokorychlostně připojeno již 86 procent podniků.
Zatímco v roce 2005 připadlo na 100 žáků v českých školách necelých devět počítačů a průměrně 7,4 počítače s připojením na internet, o pět let později to bylo již 13,5 počítače a 12,8 počítače s připojením na internet.
Zpráva převzata z ČTK.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
