Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto odhalila v předvečer ženevského autosalonu své nové logo a nový korporátní design. Logo umístěné na představené studii nového vozu zachovává tradiční okřídlený šíp, který je ale větší a má jiné zabarvení. Zatímco na automobilech měl být v kombinaci stříbrného šípu na černém podkladu, oficiální znak na firemních materiálech nebo prodejnách má šíp v zelené barvě, která je méně křiklavá, než dosud. Tradiční černý kruh kolem šípu nově vystřídal chromový rámeček. Vyplývá to z informací automobilky.
Spolu s představenou studií nového vozu má nový firemní design naznačit,
kam se hodlá Škoda do budoucna ubírat. Automobilka chce rozšířit
modelové portfolio ze stávajících pěti modelů a zároveň posílit své
aktivity v Evropě, ale i na trzích Číny, Indie a Ruska. Zástupci
společnosti již oznámili, že automobilka chce každého půl roku přijít s
novým modelem.
Zpráva převzata z ČTK.