Konkrétně tak CzechPOINT nabízí výpisy z obchodního rejstříku, živnostenského rejstříku, katastru nemovitostí, rejstříku trestů, registru řidičů (výpis bodového hodnocení osoby), seznamu kvalifikovaných dodavatelů, registru Ministerstva životního prostředí ČR či insolvenčního rejstříku nebo na nich lze učinit podání podle § 72 živnostenského zákona.
CzechPOINTy Hospodářské komory ale poskytují více než jen standardní služby řadového CzechPOINTu. „Klientovi, který nás navštíví, můžeme zároveň poskytnout odborné poradenství k problematice datových schránek nebo například provést autorizovanou konverzi požadovaných dokumentů, tedy jejich převedení z listinné podoby do elektronické a naopak,“ říká Petr Kužel, prezident Hospodářské komory ČR, a dodává: „Pro stálé klienty rovněž nabízíme možnost objednání vyhotovení výpisů v předem stanoveném termínu, čímž šetříme jejich čas, který řada z nich musí neúčelně trávit při čekání na nejrůznějších úřadech.“ Subjekty, které potřebují některé výpisy v pravidelných časových periodách, se navíc mohou dohodnout na jejich automatickém vyhotovení a zasílání. CzechPOINTy Hospodářské komory České republiky, jako jediné v ČR, také umožňují získat řadu užitečných informací potřebných pro podnikání a při vstupu do podnikání.
Zpráva převzata z Hospodářské komory ČR.