Žádný benefit nedostává téměř polovina pomocných zaměstnanců. Mezi lidmi pracujícími na pozicích kvalifikovaných dělníků a zaměstnanců ve službách jej nemá 39 procent lidí. Bez benefitu je přibližně pětina kvalifikovaných zaměstnanců netechnického zaměření.
Nejčastěji poskytovaným benefitem stejně jako v roce 2009 bylo loni vzdělávání zaměstnanců, které dostávalo 29 procent lidí. Druhým nejběžnějším nefinančním benefitem je poskytování dní dovolené navíc, které deklarovalo 28 procent zaměstnanců. Třetím nejrozšířenějším benefitem byla pružná pracovní doba.
V meziročním srovnání byla situace v poskytování benefitů stabilní. Výraznější škrtání benefitů zaznamenaly firmy ještě v roce 2009. Loni klesl podíl lidí, kterým firmy proplácejí sportovní a kulturní aktivity. Naopak meziročně přibyli zaměstnanci, kterým firma poskytovala pružnou pracovní dobu, mobilní telefon a notebook k soukromým účelům.
Nejvíce nefinančních benefitů dostávali top manažeři, z nichž jen sedm procent uvedlo, že nemělo žádný benefit. V roce 2009 jich přitom ještě bylo 18 procent. Nejčastěji poskytovaným benefitem u vrcholových manažerů byl mobilní telefon k soukromým účelům. Loni ho dostávalo 69 procent top manažerů. Více než polovina jich zároveň mělo i notebook k soukromým účelům, služební auto k soukromým účelům a pružnou pracovní dobu.
Zpráva převzata z ČTK. 



 
				 
								









 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					 Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
						Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
					