Češi milují výprodeje. Za sportovní potřeby utratili již 100 milionů

19.01.2011 | , Botticelli s.r.o.
FIREMNI FINANCE - NEPOUŽÍVAT


18.1.2011 Fakt, že i spotřebitelé v Česku si už na sezónní a posezónní výprodeje zvykají, dokazuje částka, kterou v obchodech za své nákupy nechávají. Jen v Hervisu se od zahájení výprodeje do poloviny ledna prodalo zboží za více jak 100 milionů korun.

„Některé druhy zboží jsme ani nestačili zlevnit a už jsou vyprodány,“ popisuje marketingová manažerka Hervisu Kateřina Havlíková. Mezi nejprodávanější zboží ve výprodejích se řadí zimní lyžařské příslušenství – čepice, rukavice, helmy, brýle. Prodejním trhákem letošních slev je pak zimní obuv.

Minimálně do konce ledna budou prodejci lákat zákazníky na nákupy za výhodné ceny, kdy slevy dosahují až 70 %. Lednové výprodeje jsou fenoménem posledních let. Zatímco v sousedním Německu či Rakousku jsou povánoční slevy dlouhodobě běžným obchodním koloritem, Češi si zvykají odkládat nákup dražších výrobků na začátek nového roku až v posledních letech. Tento trend potvrzuje také společnost Hervis Sport, jejíž letošní povánoční výprodeje byly v její tuzemské historii rekordní.

Články ze sekce: FIREMNI FINANCE - NEPOUŽÍVAT



Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.