"Samozřejmě si musíme být vědomi našeho závazku k euru, s tím však lze počítat až ve chvíli, až budeme sami splňovat maastrichtská kriteria," poznamenal Nečas. Stabilizovat se podle něj musí také situace v zemích EU, které už společnou měnu používají a jsou nyní otřeseny nutností výrazně pomáhat některým z nich. Musí podle něj také platit, že "náklady na přistoupení k euru budou nižší než náklady na udržení samostatné koruny".
Premiér také uvedl, že Česko jako malá a otevřená ekonomika má jasný
zájem na pokračování konvergenčního procesu v EU. Země by se ale podle
něj měla naučit jasněji formulovat své pozice a vystupovat v EU
pragmaticky.
Zpráva převzata z ČTK.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
