Společnost Kapsch vypracovala studii, která ukazuje, že pro 2,5 tisíce kilometrů silnic první třídy bude lepší používat mikrovlnný měřící systém. Celkové náklady na výstavbu měřících systémů by měly činit zhruba 5 miliard korun. Celková částka, která by se poté vybrala na mýtném, by byla o 2 miliardy ročně více, než je tomu dnes. Ministerstvo dopravy však připouští, že by se mohlo jednat pouze o 800 kilometrů silnic první třídy a poskytovatelem by mohl být i někdo jiný, než firma Kapsch.
Zpráva převzata z CEBRE.



Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
