Sleva zadarmo už o letošních Vánocích
17.12.2010
|
Tiskovka,
VIV NETworks
FIREMNI FINANCE - NEPOUŽÍVAT
Zdroj: Finance.cz
8.12.2010 Známé úsloví „nechci slevu zadarmo“ přestává na internetu platit už o těchto Vánocích. Stačí, když internauti navštíví nový slevový portál www.kuponyonline.cz a získané slevy mohou ihned uplatnit v síti partnerských e-shopů.
„Internetem se v současnosti šíří módní vlna skupinových nákupů, při kterých se obvykle musí shodnout několik zákazníků na jedné službě či zboží, aby případnou slevu získali,“ říká Robert Studený, COO společnosti VIV NETworks, která portál www.kuponyonline.cz provozuje. „Nic tak složitého na našem portálu nenajdete. Zastoupené online obchody u nás vystavují slevové kupóny na prodávané zboží. Stačí jen nechat si zobrazit kupon, zkopírovat z něj kód a v příslušném obchodu pak uplatnit slevu při placení. Jednodušší už to být ani nemůže.“
„Aktuální nabídka slevových kupónů zahrnuje populární internetové obchody MALL.CZ, Sportobchod.cz, Pixmania.com, nebo Tchibo.cz,“ říká Vladan Hejnic, CEO VIV NETworks. „Většina internetových obchodů nějakou formu slevových kupónů už nabízí, obvykle ale není zrovna snadné se k takovému kupónu dostat. Na www.kuponyonline.cz je to absolutně bez problémů a slevu si můžete vybrat v partnerském e-shopu podle vlastního výběru. Každý slevový kupon obsahuje hodnotu slevy, kategorii pro jaký druh zboží může být použit a minimální hodnotu nákupu, pro kterou může být uplatněn.“
Nabídka slev se neustále rozšiřuje, kromě těch na sportovní vybavení, elektroniku nebo digitální fotoaparát můžete aktuálně získat například 10% slevu na povinné ručení od DIRECT Pojišťovny.
Společnost VIV NETworks je předním dodavatelem v oblasti Performance Marketingu ve střední a východní Evropě. Byla založena v roce 2009 Vladanem Hejnicem a jeho partnery. Na českém trhu zastupuje mimo jiné také největší veřejnou affiliate síť Commission Junction společnosti ValueClick, která zajišťuje tzv. „Performance Marketing“ tj. reklamu na Internetu s adresnými platbami v závislosti na uskutečněném nákupu.