Vedle technických předpokladů má o nasazení technologie podle Dvořáka rozhodnout dostupnost koncových zařízení a záměry provozovatelů sítí. "Uvažuje se například o placených modelech," uvedl Dvořák.
Zařízení, která by umožňovala příjem ve formátu DVB-T2, v současnosti na českém trhu nejsou k dispozici. Lze je koupit například ve Velké Británii, kde podobné sítě již fungují.
Testování DVB-T2 začalo letos v Praze, v příštím roce se má rozšířit na oblast Českých Budějovic. Testy, včetně vyhodnocení, mají skončit do prosince příštího roku. ČTÚ při testování spolupracuje s Českým metrologickým institutem a Českými Radiokomunikacemi. Úřad přizval i výrobce koncových zařízení a televize.
První komerční sítě DVB-T2 by mohly začít fungovat v letech 2013 až 2015.
Zpráva převzata z ČTK. 



 
				 
								









 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					 Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
						Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
					