Komise se své zprávě zabývá jednotlivými prvky spojenými se zakládáním SE, a to jak pozitivními (evropská image, možnost přemístění sídla aj.), tak negativními (nákladnost a časová náročnost zakládání SE aj.). Zpráva dále obsahuje rozbor nedostatků spojených také se samotným fungováním SE.
V závěru Komise uvádí, že cílů původního nařízení bylo v určité míře dosaženo, ale je si vědoma toho, že současný stav lze dále zlepšovat. Kompletní znění zprávy k nalezení zde.
Zpráva převzata z CEBRE.



Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
