Účastníky Kulatého stolu přivítal předseda KHK ÚK Jan Cháb, následně vystoupil prezident HK ČR Petr Kužel. Hlavním tématem diskuze byla doprava, zejména pak problémy spojené s dostavbou dálnice D8 a problematika modernizace dopravní infrastruktury kraje a jejího financování. Výstavba dálnice D8 stále naráží na odpor ekologických aktivistů, a tak je obtížné určit termíny dokončení. Optimistické výhledy uvádějí, že pokud se neobjeví nové překážky způsobené kroky ekologických aktivistů a občanských sdružení, mohla by být dálnice D8 dokončena v roce 2014. V diskuzi se podnikatelé zajímali rovněž o rychlostní komunikaci R7, železniční dopravu a modernizaci železničních tratí v kraji a v souvislosti s lodní dopravou také o problematiku výstavby jezů na Labi.
Náměstek ministra průmyslu a obchodu Bedřich Danda informoval přítomné představitele podnikatelské sféry o vývoji základních makroekonomických ukazatelů, hovořil o oživování české ekonomiky a také o situaci na trhu práce, na němž se ještě projevují důsledky recese. V diskuzi k této problematice se účastníci kulatého stolu zajímali především o otázky spojené s energetickou koncepcí státu a se zásadami Územního rozvoje Ústeckého kraje. Prezident HK ČR Petr Kužel v této souvislosti uvedl, že problémem je, že stále chybí nová energetická koncepce státu. „Máme dosluhující, již neodpovídající a zastaralou energetickou koncepci státu. V Hospodářské komoře České republiky v současnosti dopracováváme energetickou koncepci podnikatelů, abychom věděli, co podnikatelé potřebují a chtějí, aby tato koncepce obsahovala,“ uvedl Petr Kužel.
Na Kulatý stůl navázal slavnostní večer u příležitosti oslav 10. výročí
vzniku Krajské hospodářské komory Ústeckého kraje, jehož se mimo jiné
účastnili někteří nově zvolení primátoři a senátoři a poslanci
z Ústeckého kraje, zahraniční hosté a zástupci významných podniků
v Ústeckém kraji. Slavnostní večer zahájil předseda KHK ÚK Jan Cháb,
následně přítomné pozdravil prezident HK ČR Petr Kužel, který ve svém
krátkém projevu vyzdvihl důležitost komunikace a spolupráce obcí, okresů
a kraje s podnikatelskou sférou.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
