Na setkání byly slyšet zejména obavy českých zástupců firem, kterým se nelíbí například zamýšlená strategie, kdy by české silnice a dálnice stavěly čínské firmy. Dle předsedy Svazu podnikatelů ve stavebnictví, Václava Matyáše, zvládnou české firmy bez problémů pokrýt stavební kapacitu v objemu sto miliard ročně.
Stavební firmy se rovněž bojí o evropské dotace z důvodu nízkého počtu připravovaných projektů na rok 2013, kdy končí současné rozpočtové období. Obávají se rovněž problémového čerpání peněz v novém rozpočtovém období na roky 2014 až 2020.
Ministr dopravy Vít Bárta však na konferenci ujistil přítomné stavitele, že by s evropskými dotacemi neměl být problém. Poznamenal však také, že EU se v budoucnu chce spíše soustředit na investice do vědy a výzkumu než do dopravní infrastruktury.
Za prioritu samotného ministerstva pak Bárta považuje obchvaty obcí, nežli stavění nových silnic a dopravních koridorů.
Zpráva převzata z CEBRE.



Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
