Konec billboardů u dálnic? Podle ŘSD ano.

24.11.2010 | , Firemnifinance.cz
FIREMNI FINANCE - NEPOUŽÍVAT


Reklamní billboardy během několika let zcela zmizí od českých dálnic a rychlostních silnic. Zhruba 440 těchto reklamních ploch, tedy 20 procent z celkového počtu, by mělo být odstraněno už v prvním čtvrtletí příštího roku. ČTK to včera sdělila mluvčí Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) Martina Vápeníková.

"Do konce listopadu letošního roku bude všem smluvním partnerům doručeno oznámení o ukončení smluvního vztahu v termínech daných jednotlivými nájemními smlouvami s výzvou k odstranění k tomuto datu," uvedla Vápeníková.

ŘSD má nyní uzavřeno k billboardům 21 smluv s osmi společnostmi, nejzazším termínem vypršení u jedné ze smluv je rok 2019. ŘSD se bude podle mluvčí snažit všechny vztahy ukončit dříve, než určuje smlouva.

Podle prezidenta Asociace českých reklamních agentur Pavla Brabce může vést rušení reklamních ploch ke zvýšení cen billboardové reklamy. "V případě úplného zákazu se uvolní prostředky od zadavatelů v řádu stovek milionů korun, které budou chtít umístit v jiném reklamním formátu," dodal. Podle něj se také ve větší míře mohou začít u komunikací objevovat nelegální reklamní plochy.

Zpráva převzata z ČTK.

Autor článku

Firemni aktualita