"Do konce listopadu letošního roku bude všem smluvním partnerům doručeno oznámení o ukončení smluvního vztahu v termínech daných jednotlivými nájemními smlouvami s výzvou k odstranění k tomuto datu," uvedla Vápeníková.
ŘSD má nyní uzavřeno k billboardům 21 smluv s osmi společnostmi, nejzazším termínem vypršení u jedné ze smluv je rok 2019. ŘSD se bude podle mluvčí snažit všechny vztahy ukončit dříve, než určuje smlouva.
Podle prezidenta Asociace českých reklamních agentur Pavla Brabce může
vést rušení reklamních ploch ke zvýšení cen billboardové reklamy. "V
případě úplného zákazu se uvolní prostředky od zadavatelů v řádu stovek
milionů korun, které budou chtít umístit v jiném reklamním formátu,"
dodal. Podle něj se také ve větší míře mohou začít u komunikací
objevovat nelegální reklamní plochy.
Zpráva převzata z ČTK.



Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
