"Do konce listopadu letošního roku bude všem smluvním partnerům doručeno oznámení o ukončení smluvního vztahu v termínech daných jednotlivými nájemními smlouvami s výzvou k odstranění k tomuto datu," uvedla Vápeníková.
ŘSD má nyní uzavřeno k billboardům 21 smluv s osmi společnostmi, nejzazším termínem vypršení u jedné ze smluv je rok 2019. ŘSD se bude podle mluvčí snažit všechny vztahy ukončit dříve, než určuje smlouva.
Podle prezidenta Asociace českých reklamních agentur Pavla Brabce může
vést rušení reklamních ploch ke zvýšení cen billboardové reklamy. "V
případě úplného zákazu se uvolní prostředky od zadavatelů v řádu stovek
milionů korun, které budou chtít umístit v jiném reklamním formátu,"
dodal. Podle něj se také ve větší míře mohou začít u komunikací
objevovat nelegální reklamní plochy.
Zpráva převzata z ČTK.