Počet portálů kolektivního nakupování neustále roste a zvyšuje se i počet fanoušků těchto portálů na Facebooku. Kolektivní nakupování však naráží na problém neadresnosti slev. Uživatelé jsou zahlceni nabídkami, o kterých by nikdy neuvažovali.
Proto začínají vznikat specializované portály kolektivního nakupování. Slevotéka bude nabízet víkendové pobyty z celé České republiky a zážitky z velkých měst – Prahy a Brna. „Pokud se u nás zákazník přihlásí k odběru novinek, může si být jistý, že nebude dostávat nic jiného než víkendové pobyty a zážitky. Tedy žádné liposukce a hubnoucí pásy,“ vysvětluje hlavní podstatu specializovaných portálů Lukáš Przybylski, jeden ze zakladatelů společnosti Slevoteka.cz s.r.o.
Společnost bude uvádět každý týden dva víkendové pobyty a jeden až dva zážitky v každém městě. Všechny víkendové pobyty a zážitky se budou nabízet s výraznou slevou typickou pro portály kolektivního nakupování, tedy 30 až 90 %.
„V prvních týdnech se uživatelé mohou těšit na pobyt v Kutné Hoře v hotelu Opat se slevou 51 % nebo na kurz sebeobrany se slevou 90 %“, uvedl Lukáš Przybylski.
Pokud nechcete propásnout tyto a další slevy, můžete se registrovat k odebírání newsletterů na www.slevoteka.cz nebo se stát fanouškem na www.facebook.com/Slevoteka.
Společnost si připravila krátké prezentace kolektivního nakupování:
1. díl Vysvětlíme za pomoci balonků
2. díl Komunikujte a získejte slevu
O kolektivním nakupování
Kolektivní (hromadné) nakupování není vlastně nic nového ani složitého. Jedná se o výraznou hromadnou slevu ve výši 30 až 90 % na Vámi zakoupenou službu, kterou jsme s poskytovatelem služeb vyjednali.
Novinkou je, že nenakupujete přímo od obchodníka, ale na našich internetových stránkách spolu s dalšími zájemci. Službu pak čerpáte samozřejmě individuálně. Každý den je v dané kategorii služeb propagována pouze jedna nejvýhodnější nabídka.
Pokud se sejde dostatečný počet kupujících a dosáhne se stanoveného minimálního limitu nákupů pro aktivaci slevy, prodej s hromadnou slevou se uskuteční.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
