Zhruba polovina této částky je určena pro modernizaci rafinerie v Pančevu, na které se podílejí i české firmy. Modernizace nejen umožní výrobu automobilových benzínů odpovídajících evropským normám, ale i zvýší kapacitu až na 5 miliónů tun ročně. Další finanční prostředky by měly být využity k modernizaci již existujících vlastních čerpacích stanic a dalšímu rozšíření prodejní sítě i do ostatních postjugoslávských republik.
Již prvního ledna příštího roku by mělo dojít v Srbsku k liberalizaci dovozu a prodeji automobilových paliv. Modernizace provozů je tedy nezbytná i vzhledem k očekávanému zostření konkurence na trhu.
Zpráva převzata z CzechTrade.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
