Moravská křižovatka po svém definitivní dokončení umožní pohodlnou a rychlou dopravu do těchto směrů:
1. D1 na Brno a Prahu
2. D1 na Ostravu a Polsko
3. R55 na Zlín a Břeclav
4. R49 na Zlín a Slovensko
Dálnice D1 bude zatím u Hulína končit, ale bude umožňovat pokračování po R55 na Zlín. Stavba Kroměříž-východ – Říkovice, jejíž součástí křižovatka Hulín je, měla původně již letos pokračovat severně po obec Říkovice s výhledovým cílem napojení se na další provozovaný úsek D1 na Ostravu.
Nicméně tuto část rozestavěné dálnice postihly v loňském i letošním roce mimořádné silné srážky (dle oficiálního stanoviska ČHMÚ jde o mimořádně nadprůměrný jev s četností max. 2x za 100 let – nyní se vyskytl 2x za 2 roky). Tato skutečnost se projevila zvýšenou hladinou podzemní vody v celé oblasti stavby, kde na mnoha místech bylo nutno provádět mimořádná sanační opatření. To v kombinaci s odpůrci výstavby dálnice a nastalými problémy se stavebním povolením znemožnilo realizovat ve zkráceném čase stavbu v požadované kvalitě. Navíc by dostavba v roce 2010 znamenala vícenáklady na sanaci podloží.
Zpráva převzata z Řediteství silnic a dálnic.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
