Elnino.cz je opět nejkvalitnějším e-shopem

10.11.2010 | , el nino parfum
FIREMNI FINANCE - NEPOUŽÍVAT


perex-img Zdroj: Finance.cz

11.10.2010 Společnost el nino parfum, s.r.o. byla podruhé za sebou vyhlášena nejlepším internetovým obchodem ve svém oboru. Klienti e-shopů určili v anketě ShopRoku 2010 známého prodejce parfémů jako nejkvalitnější obchod ve své kategorii na našem elektronickém trhu. Společnost navíc zaznamenala nejlepší výsledek ze všech zúčastněných napříč kategoriemi.

„Tohoto úspěchu si nesmírně vážíme a jsme na něj opravdu hrdi. Především proto, že v soutěži o nejkvalitnější e-shop rozhodují skuteční zákazníci,“ neskrýval nadšení jednatel a spolumajitel společnosti Luboš Polívka, jenž zároveň jedním dechem vyjádřil své přesvědčení, že všichni zaměstnanci společnosti přistupují k práci, jejímž středobodem je právě zákazník, s maximální péčí, pozorností a nasazením. „Základem naší firemní kultury je vstřícný přístup ke klientům a rovněž kvalitní interní vztahy. Dovolím si říci, že bychom se pro naši věc rozdali,“ doplnil s úsměvem Polívka.

Internetový obchod Elnino.cz bodoval v anketě ShopRoku i v minulém roce, kdy tato soutěž poprvé probíhala podle nových pravidel s cílem najít kvalitní obchody a podpořit tak celkovou úroveň služeb poskytovaných na internetu. „Loňský úspěch byl pro nás zavazující, obhajobu pak vnímáme jako potvrzení, že jdeme správnou cestou,“ sdělil dále Polívka s upozorněním, že jeho firma u zákazníků zabodovala nejvíce ze všech přihlášených e-shopů. „Obhájili jsme vítězství ve svém oboru krása a zdraví, ale dosažení pětadevadesáti procentních bodů je zároveň nejlepším výsledkem mezi všemi soutěžícími. Takže jsme de facto obhájili i loňské celkové vítězství v kategorii cena kvality, která letos nebyla vyhlášena,“ dodal Polívka.

Podle jeho slov je v segmentu voňavých produktů pravděpodobně největší konkurence ze všech kategorií. „Chtěl bych tedy všem hlasujícím i všem našim klientům poděkovat za přízeň, a zároveň jim slíbit, že i v příštích letech budeme dělat vše pro to, aby pro ně bylo nakupování u nás, ale třeba i setkání formou návštěvy našich stránek, vždy příjemným zážitkem,“ uzavřel Polívka.

Autor článku

Tiskovka