„Tohoto úspěchu si nesmírně vážíme a jsme na něj opravdu hrdi. Především proto, že v soutěži o nejkvalitnější e-shop rozhodují skuteční zákazníci,“ neskrýval nadšení jednatel a spolumajitel společnosti Luboš Polívka, jenž zároveň jedním dechem vyjádřil své přesvědčení, že všichni zaměstnanci společnosti přistupují k práci, jejímž středobodem je právě zákazník, s maximální péčí, pozorností a nasazením. „Základem naší firemní kultury je vstřícný přístup ke klientům a rovněž kvalitní interní vztahy. Dovolím si říci, že bychom se pro naši věc rozdali,“ doplnil s úsměvem Polívka.
Internetový obchod Elnino.cz bodoval v anketě ShopRoku i v minulém roce, kdy tato soutěž poprvé probíhala podle nových pravidel s cílem najít kvalitní obchody a podpořit tak celkovou úroveň služeb poskytovaných na internetu. „Loňský úspěch byl pro nás zavazující, obhajobu pak vnímáme jako potvrzení, že jdeme správnou cestou,“ sdělil dále Polívka s upozorněním, že jeho firma u zákazníků zabodovala nejvíce ze všech přihlášených e-shopů. „Obhájili jsme vítězství ve svém oboru krása a zdraví, ale dosažení pětadevadesáti procentních bodů je zároveň nejlepším výsledkem mezi všemi soutěžícími. Takže jsme de facto obhájili i loňské celkové vítězství v kategorii cena kvality, která letos nebyla vyhlášena,“ dodal Polívka.
Podle jeho slov je v segmentu voňavých produktů pravděpodobně největší konkurence ze všech kategorií. „Chtěl bych tedy všem hlasujícím i všem našim klientům poděkovat za přízeň, a zároveň jim slíbit, že i v příštích letech budeme dělat vše pro to, aby pro ně bylo nakupování u nás, ale třeba i setkání formou návštěvy našich stránek, vždy příjemným zážitkem,“ uzavřel Polívka.