Statistiky pasažérů easyJet za říjen 2010
| Měsíční srovnání | Říjen 2010 | Říjen 2009 | Změna |
|---|---|---|---|
| Cestující* | 4 582 632 | 4 219 096 | 8,6 % |
| Obsazenost** | 88,2 % | 86,8 % | 1,4 procentní body |
| Meziroční srovnání | Říjen 09-10 | Říjen 08-09 | Změna |
|---|---|---|---|
| Cestující* | 49 117 902 | 45 424 181 | 8,1 % |
| Obsazenost** | 87,1 % | 85,7 % | 1,4 procentní body |
* Představuje počet nalétaných výdělečných míst. Do výdělečných míst se započítávají odlétaná místa bez ohledu na to, zda se cestující dostavil k odletu, protože easyJet nevrací cestovné a jakmile daný let odletí. Zákazník, který se nedostavil k odletu, obecně nemá nárok na změnu letu nebo vrácení ceny letenky. Výdělečná místa rovněž zahrnují místa poskytnutá pro propagační účely a pro personál na služební cesty.
** Představuje počet zákazníků jako podíl na počtu míst určených cestujícím. Neprovádí se hodnocení faktoru obsazenosti letů, aby se zohlednil vliv různých délek letů (nebo „fází“).



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
