Důvodů je hned několik. Podnikatelé v současné době daleko obezřetněji zvažují každý náklad, ale zároveň chtějí mít co nejlepší podmínky již na startu svého podnikání. Zatímco u klasické kamenné kanceláře jsou náklady v řádech desítek až stovek tisíc korun ročně, u virtuální kanceláře se jedná i při plném rozsahu služeb o několik tisíc měsíčně. Pro ty, kdo nepotřebují vlastní administrativní prostory, se toto řešení jeví jako velmi elegantní.
Dalším velmi důležitým impulsem je i rychlost, se kterou mohou začít vykonávat běžnou administrativní agendu. Více než 90 % společností, které využívají službu virtuální kanceláře, má u poskytovatele zřízeno i registrační sídlo. Nejčastějším případem využití virtuálních kanceláří jsou jednak podnikatelské projekty v počáteční fázi, tzv. start-up, nebo aktivity právnických osob podnikajících nejčastěji v oblasti poradenství, dopravy a stavebnictví.
V poslední době zaznamenáváme také zvýšený zájem z řad zaměstnanců, kteří si připravují budoucí podnikání a předpokládají, že se mu budou za určitou dobu věnovat na plný úvazek. Mezi standardní nabídku služeb virtuálních kanceláří patří plně vybavené kancelářské prostory a zasedací místnosti ke krátkodobému pronájmu, zajištění přebírání a přeposílání pošty, faxů či vyřizování telefonických hovorů. Někteří klienti oceňují možnost on-line přístupu do své kanceláře, tj. přístup k naskenované poště své společnosti, přístup k přijatým hovorům s možností poslechu vzkazu apod.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
