Základní myšlenkou nové podoby internetových stránek je uživatelská přívětivost. Obsah je nyní srozumitelnější, jednodušší a hlavně přizpůsobený cílovým skupinám v rámci jednotlivých segmentů.
„Primárním cílem úprav webových stránek Komerční banky bylo zvýšení přehlednosti, jasné a konzistentní strukturování široké škály informací a podpora grafické identity skupiny KB,“ uvedl David Šmahel, vedoucí marketingové komunikace KB. Specifickým požadavkem, který není mezi firemními weby v ČR zdaleka běžný, bylo přizpůsobení stránek hendikepovaným klientům KB.
Velké změny doznal i samotný obsah webu. Popis jednotlivých produktů a služeb KB byl přepracován tak, aby uživatelé našli co nejrychleji hledanou informaci, aby pro ně byla srozumitelná a aby co nejlépe popisovala řešení jejich potřeb.
Kreativní řešení nových stránek KB připravila agentura EURO RSCG, technickou realizaci zajistila internetová agentura FG Forrest.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
