Při úpravách webových stránek se Hypoteční banka řídí především analýzou statistik návštěvnosti a požadavky návštěvníků webu, které si zjišťuje v uživatelských testováních stránek. Na webových stránkách Hypoteční banka neustále pracuje, nikdy tak není práce na nich a jejich obměně zcela hotová. Mezi klíčové atributy stránek patří jejich intuitivní ovládání, přehlednost a radikální zjednodušení přístupu k informacím i podpora obchodu.
„Jsme velmi rádi, že se nám i letos podařilo získat prestižní vítězství v soutěži WebTop100 v kategorii finančních webů,“ říká Bohdan Suchánek, ředitel marketingové komunikace Hypoteční banky. „Vývoji a úpravám našich stránek věnujeme v Hypoteční bance dlouhodobě velké úsilí. Testování se účastní i respondenti, kteří o hypotečních úvěrech nebo počítačích příliš nevědí. Jejich postřehy k našim stránkám bereme vážně. Pomáhá nám to při přípravě uživatelsky přívětivého grafického rozhraní i při vhodném strukturování informací na webu,“ dodává.
Webové stránky Hypoteční banky byly během posledních přeměn ještě více sladěny s jednotným stylem firemní marketingové komunikace banky. Ta je charakteristická animacemi, na kterých se svými kresbami dlouhodobě podílí kreslíř Luděk Bárta. Navíc webové stránky svou jednoduchostí, strukturovaností a celkovou formou prezentace informací pomáhají současným i potenciálním klientům rychle nalézt všechny hledané informace.
Středem pozornosti se na webových stránkách Hypoteční banky zejména v posledním roce stal právě zákazník. Ten hned na titulní straně najde vše o hypotečních úvěrech, interaktivního průvodce výběrem hypotéky, informace o půjčkách na cokoliv (ve formě tzv. amerických hypoték) i hypoteční kalkulačku. Důležitou součástí celého webu je i velmi přehledné uvedení všech kontaktů, včetně možnosti kontaktovat banku online. Stránky nabízejí průvodce i hypoteční kalkulačky odlišené jak podle typu nemovitosti, na kterou si chce zákazník půjčit, tak podle rozsahu údajů, které si přeje pro výpočet využít.
Hypoteční banka letos zvítězila v soutěži WebTop100 v kategorii Finance již počtvrté v řadě. V roce 2007, se banka stala dokonce absolutním vítězem celé soutěže. Jednalo se o poslední ročník, kdy byla kategorie absolutního vítěze vyhlášena. Stejné ocenění jako letos pak získala už v roce 2005. Letos tedy webovým stránkám Hypoteční banky porota WebTop100 udělila již páté první místo za posledních šest let.
Soutěž WebTop100 od roku 2003 hodnotí weby společností ze žebříčku CZECH TOP 100. Hodnocení, kterým prochází firemní weby u poroty soutěže WebTop100, je náročné a skládá se z řady kritérií jako: použitelnost, grafický design, technické řešení, marketing, přínos pro uživatele. Každé z kritérií je přitom dále členěno na jednotlivé kategorie hodnocené více než dvěma desítkami porotců.