Vicepresident Evropské Komise Antonio Tajani zdůraznil, že evropské MSP řídí růst evropského hospodářství a vytvářejí pracovní místa. Je tedy důležité, aby se zvyšovala jejich konkurenceschopnost, a to i mimo území EU. Více jak 25% evropských MSP totiž v posledních 3 letech vyvezlo své zboží nebo služby do zemí mimo EU.
V rámci sítě Enterprise Europe Network tak bylo otevřeno celkem 10 partnerských kanceláří v Číně a 5 v Jižní Koreji. Činnost EEN byla zahájena v roce 2008 Evropskou Komisí a je klíčovou součástí programu pro konkurenceschopnost EU v rámci programu pro inovace usilujícího o podpoření konkurenceschopnosti evropských MSP.
Síť také poskytuje informace o právních předpisech EU a financování, nabízí rady, jak rozvinout inovační myšlenky a pomáhá firmám zvýšit jejich šance na úspěch při žádostech o financování ze strany EU. Do EEN se již zapojilo více jak 2 miliony evropských společností. Působí ve 47 zemích, včetně těch z EU, dále pak v USA, Rusku, Mexiku a kandidátských zemích.
Zpráva převzata z CEBRE.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
