Proti tomuto návrhu se ale postavili zejména výzkumní pracovníci a MSP ze zemí, kde se tyto jazyky nepoužívají. Společnosti ze zemí, kde se tyto tři jazyky používají, by podle nich měly výhodu. Na druhou stranu se všechny zainteresované strany shodují, že současný systém, kdy je pokryto všech 23 jazyků, je příliš nákladný.
Kritici společného patentu také argumentují tím, že většina firem registruje své patenty pouze na národních trzích a pouze zlomek společností usiluje o celoevropskou působnost. Proti zavedení trojjazyčného systému se nejvíce ozývají Itálie a Španělsko. Itálie varovala, že by mohla použít své právo veta, Španělé zase navrhují, aby se patent registroval v angličtině a druhý jazyk by si společnosti mohly vybrat.
Belgické předsednictví usiluje o uzavření této problematiky do konce svého mandátu. Rada pro konkurenceschopnost se tak znovu sejde v listopadu.
Zpráva převzata z CEBRE.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
