Ty by měly mít speciální tarifní pásmo na vybírané mýtné. Úlevy by se tak měly soustředit na dopravce, kteří si pořídí vozy splňující ty nejvyšší emisní a ekologické normy. Novou koncepci výběru mýtného pro ekologicky šetrné automobily by chtěl ministr Bárta představit během několika týdnů.
V současné době je zaznamenáván nárůst financí plynoucích z výběru mýtného, které se platí na 1300 kilometrech dálnic, rychlostních silnic a silnic I. třídy. V roce 2010 bylo doposud vybráno přes 4,8 miliardy korun, což je o téměř 16 procent více, než ve stejném období v roce 2009.
Zpráva převzata z CEBRE.



Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
