Komerčním televizím vadí, že reklama zůstane na ČT

08.10.2010 | , Firemnifinance.cz
FIREMNI FINANCE - NEPOUŽÍVAT


Senátní novela o zachování reklamy ve vysílání České televize (ČT) po dokončení digitalizace se nelíbí komerčním televizím. ČT naopak vadí formulace druhé části novely, podle níž by neměla nárok na koncesionářské poplatky za nefunkční televizory. Poslanci z volebního výboru včera projednávání senátní novely přerušili, chtějí sporné otázky řešit nejprve na odborném semináři počátkem listopadu.

Reklama ve vysílání ČT by měla být podle novely zachována v současném rozsahu za podmínky, že čtyři pětiny výnosu budou rozděleny rovným dílem mezi Státní fond pro podporu a rozvoj české kinematografie, který ČT už nyní financuje, a Státní fond kultury. Zbývajících 20 procent má podobně jako dosud sloužit na správu a digitalizaci Archivu ČT.

Zpráva převzata z ČTK.

Autor článku

Firemni aktualita