Na základě uskutečněné transakce získala Genesis Capital ve firmě Vydis 75% podíl. Prostředky na financování akvizice pocházejí částečně z fondu GPEF II, jejž Genesis Capital spravuje, část je financována prostřednictvím bankovního úvěru. Zbylý čtvrtinový podíl zakoupili manažeři Vydisu. Jde tak o typický příklad transakce typu management buy-out.
„Kapitálový vstup do společnosti Vydis má jasnou logiku. Tato dynamicky rostoucí společnost působí ve stabilním odvětví se značným růstovým potenciálem, má dobrou tržní pozici a diverzifikované portfolio zákazníků, mezi nimiž jsou mimo jiné všichni přední tuzemští telekomunikační operátoři. V neposlední řadě společnost Vydis disponuje silným a stabilním manažerským týmem, který se investice aktivně účastní a je zárukou dalšího rozvoje firmy, a tím i zajímavého výnosu pro investory našeho fondu,“ řekl ředitel Genesis Capital Jan Tauber.
Společnost VYDIS s.r.o., jejíž název je odvozen z počátečních písmen slovního spojení „VÝstavba DIgitálních Sítí“, se sídlem v Dolních Břežanech na okraji Prahy a mnoha pobočkami po celé České republice a na Slovensku, působí na tuzemském a slovenském trhu již od roku 1994. Patří k předním tuzemským dodavatelům ucelených řešení a produktů v oblasti informačních a telekomunikačních technologií, optických a metalických sítí, měřících systémů a softwaru. Je rovněž autorizovaným partnerem několika světových výrobců. Její služby využívají telekomunikační operátoři, technologické společnosti, developeři, stavební firmy a investoři z oblasti státní správy, měst a obcí. Po úspěšném roce 2009, kdy skokově rostl nejen počet zaměstnanců, ale hlavně tržby, je i pro rok 2010 očekávána další expanze a obrat více než 200 milionů Kč.
„Předpokladem pokračování dynamického růstu jsou nejen motivovaní a loajální zaměstnanci, ale i silné finanční zázemí, které díky fondu Genesis Capital Vydis získal,“ uvedl jednatel společnosti Vydis Petr Kysučan.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
