Podle výsledků z USA, západní Evropy nebo sousedního Polska, kde již podobná aplikace Office Depot běží, podíl online nákupů u živnostníků a malých firem konstantně roste. Tito zákazníci oceňují především rychlý, snadný a cenově výhodný nákup, přičemž nevyžadují nejrůznější nadstandardní služby jako velké společnosti. „Zájem o nákupy kancelářského zboží přes internet stoupá i v ČR. Důležité pro tento segment je, aby zákazníci měli snadný přístup k vybranému zboží a dokázali ho v on-line katalogu rychle najít. Klíčovým kritériem je také rychlost dodání zboží od dne objednání,“ komentuje možnosti nákupu v České republice marketingový manažer Office Depot Marcel Schmidt.
Doposud Office Depot nabízela unikátní řešení prodeje zejména pro větší společnosti prostřednictvím rozsáhlé sítě obchodních zástupců. Nyní i malí a střední podnikatelé získávají možnost, jak efektivně nakupovat kancelářské potřeby od jedničky na trhu. Z tohoto úhlu pohledu jde o přelomový krok pro společnost Office Depot. „Nabízet vhodný sortiment výrobků a na míru vytvořená řešení pro segment malého a středního podnikání je jednou z našich hlavních priorit. Ostrý provoz nového internetového obchodu na adrese www.officedepot.cz byl spuštěn 5. října 2010 a nakupovat na něm mohou všechny podnikatelské subjekty, primárně malé firmy a živnostníci. Chtěli bychom se zařadit mezi hlavní dodavatele kancelářských potřeb pro tento segment,“ říká Schmidt.
Jedním z cílů projektu je spustit na českém trhu nejlepší e-shop s kancelářskými potřebami. Tomu je přizpůsobena i architektura e-shopu, výběr produktů a navazující služby. „Výhodou e-shopu je přehledná struktura, nízké ceny a uživatelská přívětivost. Zároveň jsme se snažili minimalizovat administrativní zátěž pro zákazníka spojenou s nákupem na www.officedepot.cz. Malí zákazníci navíc nepřijdou o garanci Zítra nebo zdarma, která jim zaručuje dodání zboží do druhého dne ode dne objednání, nebo o ekologický program Stromy pro život, kde se zákazníci podílejí na zlepšování životního prostředí. V nabídce služeb jim rovněž ponecháme doplňkové služby jako je prodej a servis kancelářské techniky včetně technické podpory a služby v rámci firemního potisku (firemní tiskopisy, reklamní předměty, razítka),“ popisuje výhody nového e-shopu Schmidt.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
