Společnost Herbalife bodovala v žebříčku největších technologických inovátorů. V obecném hodnocení získala společnost 35 místo, v kategorii spotřebního zboží se umístila dokonce na třetím místě. Je to vůbec poprvé, kdy se Herbalife probojoval mezi nejlepších 10%. Ocenění získala především za vývoj nové mobilní aplikace určené pro vlastní distributory.
„Nově představená mobilní aplikace byla vyvinuta tak, že hraje klíčovou roli pro zjednodušení činnosti nezávislých distributorů. Aplikace umožňuje distributorům provozovat a řídit své podnikání , sdílet multimediální knihovny, objednávat výrobky, rekrutovat nové distributory a zlepšuje přístup k údajům o jejich organizacích,“ popisuje unikátní systém viceprezidentka pro střední a východní Evropu a Blízký Východ Edyta Kurek.
InformationWeek identifikuje a vyznamenává nejvíce inovativní uživatelé informačních technologií. Jejich jména pak řadí do každoročního seznamu TOP 500, ve kterém také sleduje technologie, strategie investic a postupů řízení nejlepších amerických společností. Mezi nejlépe hodnocené vítěze z minulosti patří například: CME Group, Conway, National Semiconductor, Kimberly-Clark, Hilton Hotels a Unum. InformationWeek 500 žebříček je mezi podobnými hodnoceními ojedinělý, protože reflektuje sílu inovací v oblasti informačních technologií, spíše než jednoduché určení společností s největšími výdaji za IT.