"Do styku s tímto typem pokladen přišlo jen 33 procent lidí, zatímco 67 procent dotázaných uvedlo, že zkušenost s použitím odbavení mimo klasickou pokladnu zatím nemá," stojí v komentáři k výsledkům ankety.
Třetina zákazníků, kteří samoobslužné pokladny vyzkoušeli a využívají je, oceňuje rychlost odbavení i to, že se u těchto pokladen nevytváří fronty. Zhruba 12 procentům zákazníků se na samoobslužných pokladnách líbí, že je nikdo při nákupu nemůže ošidit. Bezmála polovině zákazníků se ale nelíbí, že kvůli nějakým problémům musejí k samoobslužné pokladně často přivolat obsluhu.
"V celkovém shrnutí pak samoobslužné pokladny vycházejí z ankety spíše pozitivně. Zhruba 36 procent dotázaných je totiž považuje za skvělé, když nemá k jejich fungování podstatnějších připomínek. Samoobslužné pokladny občas použije dalších 29 procent lidí, kteří přiznávají k této službě neutrální vztah," podotkli odborníci z portálu RetailInfo.
Zpráva převzata z ČTK.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
