Výdaje na reklamu klesly v létě o desítky procent

20.09.2010 | , Firemnifinance.cz
FIREMNI FINANCE - NEPOUŽÍVAT


Reklamní inzerenti v červenci a srpnu 2010 šetřili. Zatímco v červnu výdaje do reklamy meziměsíčně klesly o pětinu, v červenci přišel propad o 35 procent. V srpnu výdaje na reklamu již proti červenci mírně vzrostly. Vyplývá to z informací monitoringu reklamních investic Admosphere. Srovnatelná čísla za loňský rok nejsou k dispozici.

V letních měsících, kdy lidé tráví nejvíce času na dovolených a mimo dosah médií, reklamní inzerenti tradičně šetří. První pokles reklamních investic se projevil již v červnu, kdy proti květnu výdaje do reklamy meziměsíčně klesly o 19 procent na 4,74 miliardy Kč. V červenci následoval ještě výraznější pokles na 3,05 miliardy Kč. V druhém měsíci prázdnin se ochlazení reklamních výdajů zastavilo. Inzerovaná suma vzrostla o sedm procent na 3,25 miliardy Kč, ale stále zůstala hluboko pod předprázdninovými investicemi.

Zpráva převzata z ČTK.

Autor článku

Firemni aktualita