Nový branding zahrnuje vizuální prvky, stejně jako i výraz toho, co PwC opravdu symbolizuje. „Jak nás vidí naši klienti, pracovníci a partneři je pro nás velmi důležité. Kromě našich schopností a zkušeností chceme, aby bylo PwC známé díky budování skvělých vztahů s klienty, které jim pomohou vytvářet hodnotu, jakou očekávají," řekl Mike Kubena, vedoucí partner PwC pro střední a východní Evropu.
Nové logo odráží touhu PwC po jednotnější vizuální podobě celé své globální sítě. „K rozhodnutí provést tuto změnu nás motivoval růst a rozvoj PwC v uplynulém desetiletí i vědomí, že stručné a jednotné vyjádření pomůže lidem si lépe uvědomit, kdo jsme, co děláme a jak fungujeme napříč trhy,“ dodává Mike Kubena.
Z vizuálního hlediska obsahuje zjednodušené logo iniciály „pwc“, psaných malými písmeny. Obvykle byly iniciály „PwC“ používány namísto „PricewaterhouseCoopers“ jak uvnitř, tak vně organizace od jejího založení v roce 1998. Toto formální zkrácení názvu zajistí konzistenci a usnadní jeho používání pro společnosti PwC po celém světě. „PricewaterhouseCoopers“ zůstává celým názvem celosvětové organizace pro právní účely a bude jménem, kterým budou PwC společnosti podepisovat jejich audity.
Nové logo bylo vyvinuto po konzultaci s klienty, partnery a zaměstnanci PwC, a je navrženo tak, aby se snadněji používalo a bylo lépe přizpůsobeno pro digitalizaci a online použití.
„Domníváme se, že nová vizuální podoba naší značky odlišuje PwC stejným způsobem, jako kvalita a odbornost našich pracovníků odlišuje zkušenost práce pro PwC,“ řekl Jiří Moser, řídící partner, PwC Česká republika.