Čeští spotřebitelé si dle průběžných analýz Citi Shopping kreditní kartu jednoznačně oblíbili. Během posledního čtvrtletí se jejich počet ztrojnásobil. „Potvrzuje se tak předpoklad, že produkt, který je určen primárně pro běžné každodenní nakupování a přináší okamžité výhody ve formě vrácení peněz či přímých slev, si rychle získá oblibu,“ doplňuje Milan Řezníček, produktový manažer oddělení kreditních karet v Citibank.
Citi Shopping kreditní karta svým držitelům vrátí dvě procenta z hodnoty vybraných kategorií nákupů, v prvních třech měsících je to dokonce deset procent. Zákazníci tak mají možnost získat každý měsíc zpět až 1 000 Kč. Citibank tímto způsobem za tento rok dosud ušetřila vlastníkům Citi Shopping kreditních karet již 11,4 mil. korun. Kromě vrácení části peněz utracených při běžných nákupech, mohou držitelé karty navíc získat i slevy ve výši až 25 % na zboží a služby zakoupené od partnerů Citi Clubu. Analýza Citibank dále ukázala, že držitelé Citi Shopping kreditní karty ji používají nejvíce pro nákupy denní spotřeby. Nejčastěji jde o platby v supermarketech (40 %), za oblečení (15 %) a potřeb pro domácnost (12 %).
Citibank nabízí různé typy kreditních karet přizpůsobené rozdílným potřebám svých zákazníků. Mezi úspěšné a oblíbené karty patří O2 Citi kreditní karta, která nabízí mimo jiné až 20% slevy na služby poskytované společností O2, a dále Shell MasterCard, jenž umožňuje tankovat pohonné hmoty s 5% slevou a poskytuje řadu dalších výhod. S novou Citi ČSA kreditní kartou MasterCard World mohou klienti snadno a rychle dosáhnout na bonusovou letenku věrnostního programu OK Plus Českých aerolinií. Bonus 20 000 mil získají již po první transakci touto kreditní kartou.