„Ministerstvo průmyslu a obchodu připravilo projekt, díky němuž mohou české firmy získat až 120 tisíc korun na přímé náklady spojené s účastí na veletrhu a navíc mohou představit svoji nabídku v rámci komunikační kampaně přímo v zahraničním teritoriu,“ jmenuje hlavní výhody projektu SVV Ivan Jukl, generální ředitel agentury CzechTrade. „Spojením tohoto projektu s agenturou CzechTrade mají firmy navíc možnost konzultovat své exportní záměry do jednotlivých teritorií a veletržní prezentaci zefektivnit využitím navazujících asistenčních služeb našich zahraničních kanceláří,“ dodává. Projekt je financován z prostředků ministerstva v rámci Operačního programu Podnikání a inovace (OPPI). V období let 2010 až 2012 bude podpořeno více než 1400 účastníků na minimálně 100 vybraných výstavách a veletrzích.
Pro rok 2011 je již nyní z důvodu velkého zájmu schváleno 54 veletrhů v 23 zemích světa. Společné účasti jsou plánovány v dostatečném předstihu, a to i na nových, intenzivně se rozvíjejících trzích, například v Mexiku, Brazílii či Vietnamu.
Účast na výstavách a veletrzích v zahraničí je důležitým marketingovým nástrojem, zároveň je však poměrně nákladná a klade značné nároky i na odborné znalosti účastníků. Aby byly prostředky investovány efektivně, připravila agentura CzechTrade a HK ČR pomocníka veletržního manažera, příručku „Efektivní účast na zahraničním veletrhu“.
Zpráva převzata z Hospodářské komory ČR.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
