Kampaň na podporu spotřeby medu

15.09.2010 | , Firemnifinance.cz
FIREMNI FINANCE - NEPOUŽÍVAT


V České republice v září začala nová kampaň na podporu spotřeby medu. Má za cíl zvýšit spotřebu včelího produktu, který je v zemi pod průměrem Evropské unie. Domácí spotřeba medu byla v minulém roce zhruba 7000 tun, tedy méně než 0,7 kilogramu na obyvatele. Je asi třetinová ve srovnání s Německem a čtvrtinová s Řeckem. Novinářům to dnes řekli zástupci Českého svazu včelařů na výstavě Život na zahradě v Ostravě.

Kampaň bude trvat tři roky a je v pořadí druhá. Zaměří se hlavně na děti, mládež a mladé lidi ve věku od 20 do 25 let, lidi vyznávající zdravý životní styl a odbornou veřejnost. "V první tříleté kampani se nám podařilo zvýšit spotřebu medu na obyvatele z 0,5 kilogramu na 0,7 kilogramu. Znamená to zvýšení téměř o polovinu," uvedl tajemník Českého svazu včelařů Miloslav Peroutka.

Zpráva převzata z ČTK.

Autor článku

Firemni aktualita