ČSOB v rámci bankovních služeb působí na českém trhu pod dvěma značkami, a to ČSOB a Poštovní spořitelna. Logika rozdělení značek je dána zaměřením na jinou klientelu a distribuci produktů a služeb. Značka Poštovní spořitelna má jinou strukturu produktů, služeb a poplatků než značka ČSOB.
Klienti ČSOB, kteří využívají skupinu produktů „Poštovní spořitelna“ jsou o tom, kdo je poskytovatelem předmětných bankovních služeb, naprosto přesně informováni. Tato informace se nachází na příslušných webových stránkách, na každé žádosti o kterýkoliv produkt a to i v případě žádostí elektronických, na každém smluvním dokumentu na základě kterého je poskytována klientovi služba, na každém tiskopisu či formuláři používaném při komunikaci mezi klientem a bankou, na každém výpisu z účtu, potvrzení o transakci nebo jiné komunikaci mezi bankou a klientem.
Žádný spotřebitel nemůže využít služby ČSOB v produktovém souboru „Poštovní spořitelna“, aniž by se několikrát neseznámil se skutečností, že poskytovatelem služby je ČSOB a obvykle, aniž by klient písemně uzavřel s ČSOB smlouvu s jasným označením ČSOB.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
