„Novinky jsme připravili na základě četných dotazů ze strany našich klientů, kteří podobné produkty vyžadovali. Jejich smyslem je umožnit cenové zvýhodnění těm klientům, kteří neužívají vozidlo celoročně nebo nejezdí vozidlem do zahraničí,“ uvádí Tomáš Zavoral, tiskový mluvčí DIRECT Pojišťovny.
Sezónní autopojištění
Pokud klienti neprovozují své vozidlo v zimních měsících, mohou využít tzv. sezónní autopojištění. Sezóna je definována jako období začínající březnem a končící listopadem daného roku.
Sezónní povinné ručení
Na rozdíl od krátkodobého pojištění je klient pojištěn po celý rok a smlouva je standardně na konci pojistného období obnovována. Pokud však zaviní dopravní nehodu v období od začátku prosince do konce února, tedy v době, ve které, jak při sjednání pojištění deklaroval, vozidlo nepoužívá, bude na něm DIRECT Pojišťovna uplatňovat spoluúčast v maximální výši 20 000 Kč.
Sezónní havarijní pojištění
Pokud si klient uzavře cenově zvýhodněné sezónní havarijní pojištění, bude jeho vozidlo dle sjednaného balíčku celoročně pojištěno proti vandalismu, odcizení či živelním událostem. Riziko havárie však bude kryto jen po dobu stanovené sezóny.
Územní krytí Česká republika
V případě, že klient jezdí výhradně na území České republiky, může u DIRECT Pojišťovny uzavřít zvýhodněné autopojištění s územním krytím pouze pro ČR.
Takto zvýhodněné povinné ručení je samozřejmě platné pro všechny země uvedené na tzv. zelené kartě, pokud však klient zaviní dopravní nehodu mimo území ČR, bude na něm DIRECT Pojišťovna uplatňovat spoluúčast v maximální výši 20 000 Kč.
V případě sjednaného havarijního pojištění s omezeným územním krytím pouze pro ČR kryje DIRECT Pojišťovna riziko havárie jen na území Česka. Ostatní rizika, jako např. vandalismus, odcizení či živelní události jsou však samozřejmě kryta i v zahraničí.



Electra dorazila do Česka a tentokrát to není ta Baťova. Hlavní roli hrají elektromobily
Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
