Český YouTube začal umísťovat reklamu na domovskou stránku

13.09.2010 | , Firemnifinance.cz
FIREMNI FINANCE - NEPOUŽÍVAT


Česká mutace video portálu YouTube začala nově umísťovat reklamu na své domovské stránce a také ve výsledcích vyhledávání. Dosud inzeráty přidávala jen ke zhlédnutým videím. Firma to oznámila v tiskové zprávě. Domovská stránka registruje okolo 1,5 milionu přístupů denně.

"YouTube měl v Česku vysokou odezvu již na stávající reklamní formáty, teď naši inzerenti mohou využít i tak exkluzivní plochu, jakou je domovská stránka YouTube, jejíž denní zásah je srovnatelný se zásahem reklamy uvedené v průběhu reality show v hlavním vysílacím čase," uvedl český Google, pod který YouTube patří.

Českému YouTube konkuruje například server Stream, který spoluvlastní největší český portál Seznam.cz. Stream reklamu na své domovské stránce i ve výsledcích vyhledávání nabízí.

Zpráva převzata z ČTK.

Autor článku

Firemni aktualita