"Je velmi pravděpodobné, že při odbočování na Spořilově a na nájezdu na D1 na Chodově bude docházet k fatálním dopravním komplikacím. Tato místa nejsou pro takovéto řešení projektována," uvedl mluvčí sdružení Martin Felix. Podle něj se dají čekat kolony i před napojením nové části okruhu na D1 u Modletic.
Podle plánů pražské Technické správy komunikací (TSK) budou muset všechny kamiony s hmotností nad 12 tun jedoucí ze severu a východu, tedy z teplické D8, mladoboleslavské R10 a hradecké D11, na Spořilově odbočit na D1 a dojet až k Vestci na okruh. Nebudou tak moci směrem k plzeňské D5 pokračovat jako doposud přes Barrandovský most, ale dostanou stop na Spořilově.
"Po třikrát delší trase ujedou místo současných 13 kilometrů plných 34, každá cesta se tak nesmyslně prodlouží o 21 km, přičemž úleva, kterou jejich vyhnání přinese Barrandovu, bude vykoupena stejnou zátěží pro Spořilov a Chodov," uvedl Felix. Dopravcům ale zvýší náklady i mýtné, zatímco na Jižní spojce se neplatí, na dálnici D1 a novém úseku okruhu bude povinné.
Zpráva převzata z ČTK.



Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
