„Převratná hypotéka získala ocenění v anketě Zlatá koruna, ale především ji oceňují naši klienti. Bez nadsázky lze říci, že se stala hypotéčním hitem letošního léta, neboť objem nově uzavřených úvěrů UniCredit Bank stoupl zásluhou této novinky meziročně o téměř 20 % a hypoteční úvěry s pohyblivou sazbou se na celkových prodejích podílejí 50 %. Kromě nejnižší úrokové sazby na trhu oceňují klienti především transparentnost našeho produktu,“ uvedl Tomáš Drábek, ředitel řízení segmentu retailového bankovnictví UniCredit Bank.
Převratná hypotéka je na českém hypotečním trhu od 1. dubna 2010. Výhodami nové hypotéky od UniCredit Bank je nižší splátka než u fixní hypotéky a neměnná odchylka banky po celou dobu splácení úvěru, která je stanovena v úvěrové smlouvě. Úroková sazba Převratné hypotéky je odvozena od jednoměsíční úrokové sazby na mezibankovním trhu 1M PRIBOR plus pevné odchylky banky. Navíc banka umožňuje uskutečnit až 4x ročně mimořádnou splátku úvěru.
O přechod na Převratnou hypotéku mohou požádat i stávající klienti s fixní sazbou, a to vždy na konci fixního období. Zároveň UniCredit Bank garantuje svým klientům možnost kdykoliv převést Převratnou hypotéku na hypoteční úvěr s fixní sazbou, a to vždy k 25. dni kalendářního měsíce.
UniCredit Bank snižuje také sazby s fixním úrokem – nyní již od 4,0 % p.a.
UniCredit Bank ke stejnému datu snižuje úrokové sazby i hypotečních úvěrů s fixním úrokem. Ten činí 4,6 % p.a. Po započítání slev (jednorázově placené pojištění úvěru Cardif, převedení platebního styku a platební karta) mohou klienti získat úvěr za 4,0 % p.a.. Sazby jsou shodné pro fixační období 1, 3 a 5 let.
Od 1. září 2010 může tedy klient v UniCredit Bank získat hypotéku s fixní sazbou za 4 % a Převratnou hypotéku za 3 %.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
