"Věříme, že o novou verzi Office 2010 bude mezi domácnostmi a podnikateli velký zájem, protože jen samotnou beta verzi programu Office 2010 si stáhlo pětkrát více zákazníků než testovací verzi předchozích Office 2007," uvedl produktový manažer Microsoftu Petr Bobek.
Tuzemské obchody nabízí celkem tři sady ve formě krabice nebo karty s produktovým klíčem, které se liší cenou a počtem zahrnutých produktů. Mezi hlavní výhody nové verze nejrozšířenějšího kancelářského software patří především zjednodušené uživatelské rozhraní, lepší práce s videem a obrázky nebo možnost ukládání souborů do webového úložiště SkyDrive poskytovaného společností Microsoft.
Sada pro podnikatele, která je určená menším firmám, obsahuje navíc program Outlook a její doporučená maloobchodní cena v případě karty s kódem je 5990 Kč. Sada Professional, která startuje na 11.180 Kč, navíc obsahuje ještě programy Publisher a Access.
Zpráva převzata z ČTK.