“Ačkoliv nemůžeme tvrdit, že celosvětové ekonomické zpomalení je již za námi, pozorujeme téměř ve všech zemích, kde působíme, růst poptávky po úvěrech. S tím, jak se ekonomiky pozvolna stabilizují a nezaměstnanost klesá, nebo alespoň stagnuje, finanční instituce mají větší ochotu půjčovat, klienti zase nabývají sebedůvěry,” komentuje situaci Sonia Slavtcheva, finanční ředitelka skupiny Home Credit, a upřesňuje: “Nejvyšší dynamiku pozorujeme v Číně a Vietnamu, zemích, které byly zasaženy krizí nejméně. V Číně stále expandujeme do dalších provincií. V této zemi činil meziroční nárůst objemu nových úvěrů pod značkou Home Credit 230 %, ve Vietnamu 173 %. V Rusku, na našem největším trhu, jsme letos zatím poskytli o 52 % více úvěrů než vloni. Dobře se nám daří také v Bělorusku a Kazachstánu, kde se nárůsty pohybují kolem 45 %. Mírné zvýšení jsme rovněž zaznamenali v Česku a z hlediska počtu úvěrů i na Slovensku.”
V souvislosti s novou strategií skupiny Home Credit, která ve vybraných zemích kromě tradičního spotřebitelského financování nabízí i univerzální bankovní služby, se rapidně zvyšuje i suma přijatých vkladů obyvatel. Objem retailových depozit k 31. červenci 2010 meziročně vzrost o 149 % na EUR 494 milionů (přibližně 12,25 milidard korun). Vlajkovou lodí je v této oblasti Rusko, kde Home Credit and Finance Bank patří mezi vůbec nejziskovější retailové banky. Koncept retailového bankovnictví začala skupina Home Credit v současné době také rozvíjet například také v Bělorusku.
Mezi hlavní pilíře úspěchu Home Creditu patří jeho rozsáhlá distribuční síť. Celkem v 8 zemích nabízí své služby prostřednictvím 51 685 prodejních míst (tzv. „POS“), 223 poboček a 2890 pošt. Jeho největší síť se přitom nachází v Rusku (38 379 prodejních míst), největší meziroční nárůst distribučních míst zaznamenal v Číně (+293 %).