Internetové stránky direct pojišťovny umí přizpůsobit obsah uživateli

25.08.2010 | , Direct pojišťovna
FIREMNI FINANCE - NEPOUŽÍVAT


25.8. 2010 DIRECT Pojišťovna jako první v Čechách využívá unikátní nástroj pro optimalizaci a řízení obsahu webových stránek Omniture Test&Target. Ten umožňuje rozpoznat opakovaně přicházející zákazníky, porozumět jejich chování a následně přizpůsobit obsah stránek konkrétnímu typu návštěvníka. Novinku pro DIRECT Pojišťovnu implementovala společnost Advertures, která je součástí skupiny Mather.

„Chceme, aby se návštěvníci na našich stránkách cítili příjemně a okamžitě našli informace, které právě potřebují. Aplikace Test&Target nám umožňuje sledovat reakce uživatelů na jednotlivé části obsahu a následně pak dynamicky sestavovat optimální výběr. Díky tomu se návštěvníkovi zobrazuje relevantní obsah s vyšší pravděpodobností konverze,“ říká Ondřej Vích, internet manažer DIRECT Pojišťovny.

Nástroj Test&Target umožňuje sofistikovanou optimalizaci zobrazovaného obsahu na základě výsledků předchozího testování ve spojení s požadavky na segmentaci založené např. na způsobu, jakým se uživatel na stránky dostal. „Test&Target dokáže velice inteligentně reagovat na předchozí chování uživatele na našem webu a následně sestavit jednotlivé stránky z obsahu s vysokou mírou relevance,“ dodává Ondřej Vích.

Hlavní výhodou modulu Test&Target je průběžná optimalizace stránek www.direct.cz, založená na neustálém testování vhodných kombinací částí obsahu. Modul je také schopen optimalizovat výkon online kampaní na externích internetových portálech.

Autor článku

Tiskovka