„Chceme, aby se návštěvníci na našich stránkách cítili příjemně a okamžitě našli informace, které právě potřebují. Aplikace Test&Target nám umožňuje sledovat reakce uživatelů na jednotlivé části obsahu a následně pak dynamicky sestavovat optimální výběr. Díky tomu se návštěvníkovi zobrazuje relevantní obsah s vyšší pravděpodobností konverze,“ říká Ondřej Vích, internet manažer DIRECT Pojišťovny.
Nástroj Test&Target umožňuje sofistikovanou optimalizaci zobrazovaného obsahu na základě výsledků předchozího testování ve spojení s požadavky na segmentaci založené např. na způsobu, jakým se uživatel na stránky dostal. „Test&Target dokáže velice inteligentně reagovat na předchozí chování uživatele na našem webu a následně sestavit jednotlivé stránky z obsahu s vysokou mírou relevance,“ dodává Ondřej Vích.
Hlavní výhodou modulu Test&Target je průběžná optimalizace stránek www.direct.cz, založená na neustálém testování vhodných kombinací částí obsahu. Modul je také schopen optimalizovat výkon online kampaní na externích internetových portálech.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
