"Letošní ročník vypadá lépe, než jsme v této pro průmysl obtížné době očekávali. Rozšířila se výstavní plocha a bude obsazeno více hal než loni. Je znát, že vystavovatelé skutečně chápou strojírenský veletrh jako efektivní marketingový nástroj a šanci k získání nových zakázek," uvedl ředitel MSV Jiří Rousek. Vystavovat se podle něj chystají nejen tradiční účastníci, ale i řada těch, kteří minulý ročník z důvodu krize vynechali.
Ve dnech 13. až 17. září na brněnském výstavišti proběhne celý komplex specializovaných veletrhů strojírenského a technologického zaměření. Vedle samotného strojírenského veletrhu se v Brně uskuteční i veletrh obráběcích a tvářecích strojů IMT, Mezinárodní slévárenský veletrh FOND-EX, Mezinárodní veletrh svařovací techniky WELDING, Mezinárodní veletrh technologií pro povrchové úpravy PROFINTECH, Mezinárodní veletrh prostředků osobní ochrany, bezpečnosti práce a pracovního prostředí INTERPROTEC a Mezinárodní veletrh investičních příležitostí, podnikání a rozvoje v regionech URBIS INVEST. Kromě těchto veletrhů se ve dnech 14. a 15. září bude konat také odborné ICT & Business setkání INVEX FORUM, které v minulosti probíhalo samostatně.
Podle organizátorů podíl zahraničních firem dosáhne stejně jako v minulých letech 35 procent. K účasti se hlásí 530 zahraničních firem, 200 z nich přijede z Německa, následuje Slovensko, Rakousko a Itálie. Oficiální expozice chystají také Itálie, Francie, Polsko a další země. Ovšem vůbec nejrozsáhlejší oficiální stánek letos bude mít Ruská federace, jejíž ministerstvo průmyslu a obchodu si pronajalo plochu 1000 metrů čtverečních.
Mezinárodní strojírenský veletrh v Brně loni navštívilo kolem 88.000 lidí. Na brněnské výstaviště zamířilo 1507 vystavovatelů.
Zpráva převzata z ČTK.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
