"V současné době se kalkulují jednotlivé varianty, kterými by mohlo dojít ke snížení osobních nákladů SŽDC s minimalizací na plnění úkolů provozovatele dráhy. Také byla zahájena nezbytná komunikace se sociálními partnery," uvedl Halla.
Právě odboráře nenechává současná situace v SŽDC chladné. Podle předsedy Odborového sdružení železničářů Jaroslava Pejši chce správa ušetřit na mzdách 360 milionů korun. "Podnik potřebuje určitý počet lidí k tomu, aby zajišťoval své úkoly a obáváme se, že po této úspoře by se pod tu hranici dostal. Pokud nedojde k nějakému rozumnému jednání v této věci, tak hrozí sociální konflikt na SŽDC," upozornil Pejša. Podle něj by masové propouštění mohlo ohrozit bezpečnost na železnici.
Zpráva převzata z ČTK.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
